_Tátův blog: (Naše) dítě do reklamy nepatří!

Ještě než tady Emička byla s námi, přemýšleli jsme, jak asi bude vypadat. Bude jako já? Snad nezdědí moje uši. A hlavně nos! Nakonec se vyklubala celá mámina kopie. Dítě do reklamy. Pro každého je jeho dítě to nejkrásnější. U nás to platí taky. Ale nad Emičkou se pozastavují i ostatní. Umí to „zahrát“ s očima, obočí už zvedá jako dospělák a hlavně – ty její vlasy!

Datum publikace: 14.05.2018

Už když se narodila, tak jsme žasli nad tím, co jí v máminém bříšku narostlo za hřívu. Když se na ni díváme teď, tak si říkáme, že snad žádné vlasy neměla. Roste jí to každý den, dávno je má pod ramena a už od tří měsíců nosí sponky. Ve čtyřech měsících měla svůj první culík a to by jich ze všech stran zvládla ještě několik dalších.

Už jste ji přihlásili?

I proto pravidelně slýcháváme stejnou otázku – Už jste ji přihlásili do reklamy? Ptají se nás na to známí a lidé, které jsme v životě neviděli. Nepřihlásili. A taky nepřihlásíme. Kdo ví, třeba by se někde chytla. Myslím, že dětí s takovými vlasy vážně tolik není. K tomu ten její kukuč. Pro tvůrce reklam by byla zajímavá a originální. Možná by se někdo ozval, třeba by pomohla prodat více šamponů Head&Shoulders nebo by se objevila v katalogu s „baby“ oblečením, ale my ji prodávat nechceme.

Hodiny stresu

Ze zvědavosti jsem se ale podíval na internet, abych zjistil, co všechno je třeba udělat pro to, aby se dítě do reklamy dostalo. A věřte, že je toho opravdu dost a není to vůbec jednoduché. Na začátek musíte dítě přihlásit do nějaké agentury, utratíte spoustu peněz za natočení videa, pořízení fotek a zdaleka ještě nemáte vyhráno. Rozhodně nevyberou všechny a nabídka výrazně převyšuje poptávku. Pro děti jsou to většinou stresující chvíle, navíc okolo nich „válčí“ jejich rodiče s konkurencí. Často se prý pracuje v zahraničí a jedna taková reklama může zabrat i několik dnů. Vypůjčím si pár vět z internetové diskuze: „Taková reklama není, že jen zabalí dítě do ručníku. To se točí hodiny a hodiny. A nebude to pro dítě žádná sranda.“

Na showbyznys má čas

Zarazilo mě, když jsem četl, že mámy hledají práci pro děti v reklamách jen pro to, aby na tom samy vydělaly. Někam je tlačí a dělají něco proti jejich vůli. Tráví s nimi hodiny chozením po agenturách a časem na castinzích. Pro vlastní úspěch… Emička je herečka. Úsměvy rozdává na všechny strany, „řekne“ si, když něco chce a dokáže jít tvrdě za svým. Na showbyznys má ale ještě čas. A co vy? Dali byste své dítě do reklamy? Už jste to zkusili? Nebo na to máte stejný názor jako já?

Autor: Petr Sobol

Diskuze ke článku
Vložit nový příspěvek