_České ženy ještě neobjevily kouzlo erotického prádla

Podle průzkumu, který loni v červenci zorganizoval jeden z největších tuzemských výrobců spodního prádla, Triola underwear, a kterého se celkem zúčastnilo 2682 respondentek, dávají české ženy při nákupu přednost hladkému, praktickému prádlu před krajkovým a tylovým. Právě poslední dvě jmenované kategorie – krajkové a tylové – jsou vnímány jako prádlo s erotickým nábojem. Čistě hladkému prádlu bez ozdob dává přednost 43 % dotázaných žen a hladké prádlo, i když částečně zdobené např. krajkovou aplikací, miluje a kupuje 50,5 % žen. Jen 6,6 % žen si vybírá čistě krajkové či tylové prádlo.

Datum publikace: 12.02.2014

 

Také barvy, které byste našli v prádelníku českých žen, napovídají více o jejich praktičnosti a konzervativnosti. Nejčastěji kupují české ženy černé prádlo, na druhém místě je bílé, následuje tělové a na čtvrtém smetanové. V oblibě jsou také tmavé tóny barev jako je šedá, tmavě modrá, tmavě hnědá atd. Na další příčce jsou pastelové barvy. Dvě poslední místa v žebříčku obsadily výrazné barvy (sytě růžová, tyrkysová, oranžová atd.) a vzorované prádlo ve výrazných odstínech (v pouhých 8 %). „Trend je takový, že módní návrháři se např. v létě předhánějí s nejrůznějšími barevnými variacemi a výkřiky. Ovšem mnohaleté prodejní výsledky jen potvrzují, že ženy sice vzdychají nad výrazně barevným prádlem, ale kupují v létě jen bílé a světlé podprsenky. Barevné prádlo vystavují obchodníci ve výlohách jako lákadlo ke vstupu do prodejny, nebo se prezentuje v reklamách k uvedení nové kolekce," komentuje prodejní zkušenosti vedoucí prodejen TRIOLA, Alena Cyraniová.

Jak Češky utrácejí za spodní prádlo 

  • 45, 5% žen si koupí jednu až dvě podprsenky ročně
  • 1,5% žen si koupí sedm podprsenek ročně a necelé procento se takto rozmazluje devět a vícekrát v roce
  • 44,5 % žen zaplatí za podprsenku od 501 do 800 Kč
  • 33 % žen nakupuje podprsenku v rozmezí cen 801 až 1000 Kč.
  • 10 % žen musí hodně šetřit a za novou podprsenku si může dovolit utratit jen od 301 do 500 Kč.
  • 3% žen shání podprsenky ve výprodejích a na tržištích v částce do 300 Kč.
  • 2 % žen běžně utrácejí za tento miniaturní kousek oděvu 1501 a více korun. 

Jaké podprsenky oblékáme nejraději

  • Podprsenky s kosticemi preferuje 66 % žen
  • Podprsenky se zmenšovacím efektem si kupuje 7,7 % dotázaných
  • PUSH UP podprsenku si kupuje jen 5,4 % žen

 červenec 2013

Diskuze ke článku
Vložit nový příspěvek